DEZVOLTARE PERSONALĂ. Manual pentru clasa a II-a

Discount 24,40 lei Preţ standard 30,50 lei
Numai 1996 ramase
SKU
EDU.446

DESPRE AUTORI:

 

CRISTINA ANGELA TOHĂNEAN – psiholog clinician principal, psihoterapeut principal în Psihoterapii cognitiv-comportamentale, psihoterapeut specialist în Psihoterapie ericksoniană și hipnoză clinică, absolventă de liceu pedagogic, cu o experiență de peste 15 ani în lucrul cu copiii, autor al mai multor programe de dezvoltare personală derulate în zeci de instituții de învățământ, de care s-au bucurat deja mii de copii, coautor al cărții Povești terapeutice pentru copii mici și mari.

 

NICOLETA ROGOZ – lector universitar doctor, absolventă a unui liceu pedagogic, a două specializări de licență − Pedagogie și Psihologie (2001, 2002) și a două specializări de master − Psihoterapie și intervenție psihosocială și Politici educaționale (2003, 2004) din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, psihoterapeut sub supervizare, cu o experiență de peste 15 ani  în formarea profesorilor pe problematica dezvoltării și inovării curriculumului (în cadrul unor programe naționale sau instituționale), expert în domeniul educației, implicat în desfășurarea unor activități din proiecte naționale și internaționale (de tip ROSE, POCU,  POSDRU, CNCSIS, Grundvitg, FP7, Erasmus+), autor al cărții Proiectarea curriculumului din perspectiva constructivismului. Noi tendințe și sugestii metodologice (2013) și a numeroase articole de specialitate.

 

DE CE SĂ-L ALEGI?

 

1. Manualul propune activități variate care invită la reflecție și auto-reflecție, cunoaștere, autocunoaștere și intercunoaștere. Lecțiile extind orizonturile copiilor pentru o mai bună înțelegere de sine.

2. Are o structură clară și coerentă și introduce copilul într-o poveste pe care o parcurge unitate de unitate sub îndrumarea unui personaj, aspecte care facilitează învățarea într-un context creativ.

3. Vizează, prin activitățile propuse, implicarea tuturor factorilor importanți pentru demersul de dezvoltare personală și socială: elevi, învățători, familie.

4. Propune informații, activități și strategii fundamentate științific, corelate principiilor didactice și modelelor curriculare actuale.

5. Este un manual ilustrat într-o manieră originală și atrăgătoare. Raportul dintre imagini și text este unul echilibrat, astfel încât elevii să rețină cu ușurință informațiile și să nu obosească vizual.

 

Informaţii suplimentare
Autor Cristina-Angela Tohănean
Nicoleta Rogoz
Imprint Corint Educaţional
Copertă Softcover
Nr. pagini 112
Format 20,5 x 26 cm
ISBN 978-606-949-972-6
Scrieti propria recenzie
Scrie o recenzie:DEZVOLTARE PERSONALĂ. Manual pentru clasa a II-a
Rating-ul tău

TOHĂNEAN, Cristina-Angela

CRISTINA-ANGELA TOHĂNEAN – psiholog clinician principal, psihoterapeut principal în Psihoterapii cognitiv-comportamentale, psihoterapeut specialist în Psihoterapie ericksoniană și hipnoză clinică, absolventă de liceu pedagogic, cu o experiență de peste 15 ani în lucrul cu copiii, autor al mai multor programe de dezvoltare personala derulate în zeci de instituții de învătământ, de care s-au bucurat deja mii de copii, coautor al cărții “Povești terapeutice pentru copii mici și mari”.

ROGOZ, Nicoleta

NICOLETA ROGOZ – lector universitar doctor, absolventă a unui liceu pedagogic, a două specializări de licență − Pedagogie și Psihologie (2001, 2002) și a două specializări de master − Psihoterapie și intervenție psihosocială și Politici educaționale (2003, 2004) din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza„ din Iași, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, psihoterapeut sub supervizare, cu o experiență de peste 15 ani  în formarea profesorilor pe problematica dezvoltării și inovării curriculumului (în cadrul unor programe naționale sau instituționale), expert în domeniul educației implicat în desfășurarea unor activități din proiecte naționale și internaționale (de tip ROSE, POCU,  POSDRU, CNCSIS, Grundvitg, FP7, Erasmus+), autor a numeroase articole și autor unic al cărții „Proiectarea curriculum-ului din perspectiva constructivismului. Noi tendințe și sugestii metodologice” (2013).

Comparati produse
Nu aveti articole de comparat.
Back to Top