pentru comenzi mai mari de 200 lei
Limba și literatura română. Manual pentru clasa a V-a (predare în limba maghiară)
>> Descarcă manual PDF >> Deschide manual digital
>> Descarcă planificarea PDF >> Descarcă planificarea editabilă
>> Descarcă ghidul profesorului >> Află mai multe din broşură
Cinci motive pentru a alege manualul:
1.Este un manual caracterizat prin accesibilitatea informațiilor teoretice, precum și prin coerența și diversitatea exercițiilor, care respectă principiile didacticii generale și specifice.
2.Exercițiile și textele suport vizează formarea deprinderilor de comunicare orală și scrisă.
3.Textele respectă particularitățile de vârstă și cele psihopedagogice ale elevilor bilingvi.
4.Textele literare aparțin literaturii române, maghiare și universale, fiind selectate pe principiul relevanței estetice din diverse epoci literare. Teoria și exercițiile sunt relevante din punct de vedere al gramaticii contrastive.
5.Finalitatea urmărită prin oferta de conținut a manualului constă în formarea unui individ bi(multi)lingv, utilizator eficient al limbii române. Predarea-învățarea limbii române nematerne și a literaturii române pentru elevul din școlile/ secțiile cu predare în limba maghiară presupune o perspectivă specifică asupra proiectării procesului didactic cu accent pe specificul psihopedagogic al individului bilingv din diverse medii, fie izolate lingvistic, fie din diasporă.
- 136 pagini
- 20,5 x 26 cm
- Softcover
- Corint Educaţional
- vezi toate detaliile
MAXIM ANDREIA-NICOLETA – profesor gradul I (Colegiul Național „Moise Nicoară” Arad), doctor în filologie, metodist, membru în Consiliul consultativ al disciplinei, fost inspector școlar pentru Limba și literatura română și discipline pedagogice; fost inspector responsabil de Monitorizarea programelor privind accesul la educație, expert RED în cadrul proiectului CRED, formator național CRED și CPEECN, autor de articole de specialitate.
NEMES ILDIKÓ – profesor gradul I (domeniul de cercetare - utilizarea gramaticii contrastive prin jocuri didactice și exerciții de comunicare); a organizat șase ani la rând, în județul Harghita, concursul de limbă și comunicare Să comunicăm jucându-ne!, pentru elevii de etnie maghiară.
MILITAR ADELA – profesor gradul I (Liceul Național de Informatică Arad), metodist, membru din 2007 în consiliul consultativ al disciplinei la nivel județean, coordonator din 2005 al cercului pedagogic din municipiul Arad, formator național CPEECN și formator regional CRED, coautor de auxiliare didactice și autor de subiecte pentru Olimpiada de limba și literatura română la nivel județean și național.
BĂRBOS LIANA-CECILIA – profesor gradul I (Liceul Teoretic „Bathory Istvan”, Cluj-Napoca), doctor în Filologie, stagii de formare în pedagogia modernă şi alternative pedagogice, expert RED în cadrul proiectului CRED, formator național CRED, membru în comisii de organizare a unor concursuri și olimpiade școlare, activitate ce a implicat şi elaborarea de subiecte.
Cinci motive pentru a alege manualul de limba și literatura română cu predare în limba maghiară propus de Grupul Editorial Corint:
1.Este un manual caracterizat prin accesibilitatea informațiilor teoretice, precum și prin coerența și diversitatea exercițiilor, care respectă principiile didacticii generale și specifice.
2.Exercițiile și textele suport vizează formarea deprinderilor de comunicare orală și scrisă.
3.Textele respectă particularitățile de vârstă și cele psihopedagogice ale elevilor bilingvi.
4.Textele literare aparțin literaturii române, maghiare și universale, fiind selectate pe principiul relevanței estetice din diverse epoci literare. Teoria și exercițiile sunt relevante din punct de vedere al gramaticii contrastive.
5.Finalitatea urmărită prin oferta de conținut a manualului constă în formarea unui individ bi(multi)lingv, utilizator eficient al limbii române. Predarea-învățarea limbii române nematerne și a literaturii române pentru elevul din școlile/ secțiile cu predare în limba maghiară presupune o perspectivă specifică asupra proiectării procesului didactic cu accent pe specificul psihopedagogic al individului bilingv din diverse medii, fie izolate lingvistic, fie din diasporă.
Autor | Maxim Andreia-Nicoleta Nemes Ildikó Militar Adela Barbos Liana-Cecilia |
---|---|
Imprint | Corint Educaţional |
Gen | Educațional |
Copertă | Softcover |
Nr. pagini | 136 |
Format | 20,5 x 26 cm |
ISBN | 978-630-652-608-6 |
MAXIM, Andreia-Nicoleta
MAXIM ANDREIA-NICOLETA – profesor gradul I (Colegiul Național „Moise Nicoară” Arad), doctor în filologie, metodist, membru în Consiliul consultativ al disciplinei, fost inspector școlar pentru Limba și literatura română și discipline pedagogice; fost inspector responsabil de Monitorizarea programelor privind accesul la educație, expert RED în cadrul proiectului CRED, formator național CRED și CPEECN, autor de articole de specialitate.
MILITAR, Adela
MILITAR ADELA – profesor gradul I (Liceul Național de Informatică Arad), metodist, membru din 2007 în consiliul consultativ al disciplinei la nivel județean, coordonator din 2005 al cercului pedagogic din municipiul Arad, formator național CPEECN și formator regional CRED, coautor de auxiliare didactice și autor de subiecte pentru Olimpiada de limba și literatura română la nivel județean și național.
BARBOS, Liana Cecilia
BĂRBOS LIANA-CECILIA – profesor gradul I (Liceul Teoretic „Bathory Istvan”, Cluj-Napoca), doctor în Filologie, stagii de formare în pedagogia modernă şi alternative pedagogice, expert RED în cadrul proiectului CRED, formator național CRED, membru în comisii de organizare a unor concursuri și olimpiade școlare, activitate ce a implicat şi elaborarea de subiecte.
NEMES, Ildiko
NEMES ILDIKÓ – profesor gradul I (domeniul de cercetare - utilizarea gramaticii contrastive prin jocuri didactice și exerciții de comunicare); a organizat șase ani la rând, în județul Harghita, concursul de limbă și comunicare Să comunicăm jucându-ne!, pentru elevii de etnie maghiară.