Istorie. Manual pentru clasa a V-a / Rotundu

Discount 34,90 lei Preţ standard 38,50 lei
Numai 1989 ramase
SKU
EDU.515

 >> Descarcă manual PDF               >> Deschide manual digital 

>> Descarcă planificarea PDF        >> Descarcă planificarea editabilă

>> Descarcă ghidul profesorului   >> Află mai multe din broşură

Cinci motive pentru a alege manualul:
1. Structura unitară și abordarea echilibrată a conținuturilor încurajează elevii să valorifice resursele tipărite și on-line pentru comunicare, colaborare, asumarea de roluri în proiecte: o călătorie în care observă, analizează, compară, descoperă, aplică idei și experiențe pozitive din istorie.
2. Conținuturile istorice sunt prezentate într-o manieră sistematizată și adaptată nivelului de vârstă al elevilor. Elementul de originalitate este rubrica În zilele noastre: elevii fac legătura cu prezentul și înțeleg că viața cotidiană este în strânsă relație cu ceea ce învață la istorie.
3. Activitățile de învățare îi implică pe elevi în propria învățare și dezvoltare. Prin valorificarea experienței specifice vârstei se solicită transpunerea unor idei și experiențe din istorie în norme de comportament din viață. Evaluareaîmbină metodele și instrumentele clasice cu cele alternative.
4.Corelațiile interdisciplinare şi contextele de învățare care să faciliteze înţelegerea conceptelor istorice și dezvoltarea competențelor din programă sunt asigurate de pagina introductivă a fiecărei unităţi de învățare, în care sunt precizate conținuturile și competențele care vor fi dezvoltate.
5. Recapitularea și Evaluarea finală vizează aplicarea achizițiilor elevilor în contexte și situații diferite. Minidicționarul personalităților istorice contribuie la înțelegerea rolului acestora în derularea și înțelegerea faptelor istorice, aducând informații relevante din biografia lor.

 

ELVIRA ROTUNDU – profesor de istorie, grad didactic I, Colegiul Național „Costache Negruzzi” din Iași, doctor în Științele Educației, profesor-asociat la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, coautoare a manualului de Istorie pentru clasa a IX-a (1999), a manualului de Istorie și a Ghidului elevului pentru clasa a V-a (2017), a Ghidului online Călătorim de acasă – repere istorice și culturale (2020), a lucrărilor Ghidul profesorului. Istoria recentă a României; Ghidul elevilor. Istoria recentă a României; Repere teoretice și praxiologice. Ghid de educaţie interculturală. A coordonat Repere teoretice și praxiologice pentru aria curriculară Om şi societate. Ghid metodologic. Membră în Comisia Națională pentru disciplina Istorie, a Grupului de lucru pentru elaborarea programelor de liceu, profesor mentor, formator și dezvoltator de itemi de evaluare pentru disciplina Istorie.

 

CARMEN TOMESCU – profesor de istorie, grad didactic I, Colegiul Național „Costache Negruzzi” din Iași. Membră a colectivului de elaborare a Programei școlare pentru Istorie, clasa a IV-a; coautor a Ghidului online Călătorim de acasă – repere istorice și culturale (2020), a manualului de Istorie și a Ghidului elevului pentru clasa a V-a (2017), a lucrării Repere teoretice și praxiologice pentru aria curriculară Om şi societate. Ghid metodologic. Formator în cadrul Proiectului POSDRU „Istoria recentă a României”, dezvoltator de itemi de evaluare pentru disciplina Istorie. Profesor metodist, mentor, coordonator de practică pedagogică la Facultatea de Istorie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași.

 

Cinci motive pentru a alege manualul de istorie propus de Grupul Editorial Corint:

1. Structura unitară și abordarea echilibrată a conținuturilor încurajează elevii să valorifice resursele tipărite și on-line pentru comunicare, colaborare, asumarea de roluri în proiecte: o călătorie în care observă, analizează, compară, descoperă, aplică idei și experiențe pozitive din istorie.

2. Conținuturile istorice sunt prezentate într-o manieră sistematizată și adaptată nivelului de vârstă al elevilor. Elementul de originalitate este rubrica În zilele noastre: elevii fac legătura cu prezentul și înțeleg că viața cotidiană este în strânsă relație cu ceea ce învață la istorie.

3. Activitățile de învățare îi implică pe elevi în propria învățare și dezvoltare. Prin valorificarea experienței specifice vârstei se solicită transpunerea unor idei și experiențe din istorie în norme de comportament din viață. Evaluareaîmbină metodele și instrumentele clasice cu cele alternative.

4.Corelațiile interdisciplinare şi contextele de învățare care să faciliteze înţelegerea conceptelor istorice și dezvoltarea competențelor din programă sunt asigurate de pagina introductivă a fiecărei unităţi de învățare, în care sunt precizate conținuturile și competențele care vor fi dezvoltate.

5. Recapitularea și Evaluarea finală vizează aplicarea achizițiilor elevilor în contexte și situații diferite. Minidicționarul personalităților istorice contribuie la înțelegerea rolului acestora în derularea și înțelegerea faptelor istorice, aducând informații relevante din biografia lor.

Informaţii suplimentare
Autor Elvira Rotundu
Carmen Tomescu-Stachie
Imprint Corint Educaţional
Gen Educațional
Data apariției septembrie 2022
Copertă Softcover
Nr. pagini 120
Format 20,5 x 26 cm
ISBN 978-630-652-602-4
Scrieti propria recenzie
Scrie o recenzie:Istorie. Manual pentru clasa a V-a / Rotundu
Rating-ul tău

ROTUNDU, Elvira

Elvira Rotundu, profesoară de istorie, gr. didactic I, Colegiul Național „Costache Negruzzi” – Iași, doctor în Științele Educației, profesor-asociat la Univ. „Alexandru Ioan Cuza. Coautoare a lucrărilor Ghidul profesorului. Istoria recentă a RomânieiGhidul elevilor. Istoria recentă a RomânieiRepere teoretice și praxiologice. Ghid de educaţie interculturală. A coordonat Repere teoretice și praxiologice pentru aria curriculară Om şi societate. Ghid metodologic. Membră în Comisia Națională pentru disciplina Istorie, în Comisia Națională de elaborare a subiectelor pentru Olimpiada de Istorie și în Comisia Centrală a Olimpiadei Naționale de Istorie. Profesor metodist, coordonator de practică pedagogică la Facultatea de Istorie, Univ. „Alexandru Ioan Cuza”. Formator și dezvoltator de itemi de evaluare pentru disciplina Istorie.

TOMESCU-STACHIE, Carmen

Carmen Tomescu-Stachie, profesoară de istorie, gr. didactic I, Șc. Gimnazială „Ion Ghica” – Iași. Membră a colectivului de elaborare a Programei școlare pentru Istorie, clasa a IV-a; coautoare a lucrării Repere teoretice și praxiologice pentru aria curriculară Om şi societate. Ghid metodologic. Autoare de auxiliare curriculare și ghiduri metodologice, membră în comisiile naționale pentru Olimpiada de Istorie, sesiunea de comunicări științifice și referate pentru elevii din învățământul liceal. Profesor metodist, coordonator de practică pedagogică la Facultatea de Istorie, Univ. „Alexandru Ioan Cuza”, responsabil al cercului metodic al profesorilor de istorie – grupa IV, școli gimnaziale, Iași. Formator în cadrul Proiectului POSDRU, „Istoria recentă a României...”, dezvoltator de itemi de evaluare pentru disciplina Istorie.

Comparati produse
Nu aveti articole de comparat.
Back to Top