pentru comenzi mai mari de 150 lei
#nofilter. Povestea Instagramului
#Nofilter. Povestea Instagramului este o istorisire detaliată și plină de viață a modului în care Instagram a ajuns la nivelul de astăzi, construind o afacere din producerea unor lucruri cool.
- 432 pagini
- 13 x 20 cm
- Softcover
- Corint Future
- vezi toate detaliile
„#Nofilter. Povestea Instagramului este o istorisire detaliată și plină de viață a modului în care Instagram a ajuns la nivelul de astăzi, construind o afacere din producerea unor lucruri cool. Bazându-se pe sute de interviuri, inclusiv pe unele cu fondatorii aplicației, Kevin Systrom și Mike Krieger, și înarmată cu interpretările pe care aceștia le dau istoriei lor, Frier reușește să ne arate cum fiecare decizie a conducerii companiei a avut consecințe culturale la nivel global... Iar drama irezistibilă prezentată în această carte se desfășoară între fondatorii lui Insta și Mark Zuckerberg, CEO al lui Facebook.” National Public Radio
„Bazându-se pe o documentare riguroasă, Frier ne prezintă povestea fascinantă a unei lupte ca între David și Goliat, pe care autoarea o împletește cu alta, la fel de captivantă, a transformării Instagramului dintr-o aplicație de partajare de fotografii, renumită pentru filtrele sale virtuale nespus de artistice, într-una care este o adevărată creatoare de creatori.” The Financial Times
Sarah Frier „ne relatează cum idealurile fondatorilor companiilor tech ajung, în mod inevitabil, să fie echilibrate de necesitatea de a obține profituri”. The Wall Street Journal
Autor | Sarah Frier |
---|---|
Traducător | Dan Drumur |
Imprint | Corint Future |
Data apariției | Noiembrie 2020 |
Copertă | Softcover |
Nr. pagini | 432 |
Format | 13 x 20 cm |
ISBN | 978-606-793-929-3 |
FRIER, Sarah
Sarah Frier scrie despre companiile de social media pentru agenția internațională de știri Bloomberg News, colaborând, totodata, cu revista Bloomberg Businessweek și cu postul de televiziune Bloomberg. Este licențiată în jurnalism a Universității din Carolina de Nord. I s-au decernat numeroase premii pentru articolele sale, câștigându-și reputația de excelenta cunoscătoare a modului în care firme precum Facebook, Instagram, Snapchat și Twitter iau decizii de afaceri care ne afectează societatea și viitorul.