pentru comenzi mai mari de 200 lei
Literatura pentru gimnaziu. Concepte operaționale și exerciții. Clasa a VI-a
Lucrarea este destinată în primul rând elevilor de gimnaziu, clasa a VI-a.
Auxiliarul cuprinde o listă de concepte operaționale utile elevilor, explicate și exemplificate pe nivelul lor de înțelegere. Seturile de itemi, care propun o structură-șablon, vizând înțelegerea textului în patru pași, conțin abordări multiple și diverse, creative și incitante, permițând atât pregătirea pentru clasă, pentru examenele naționale, cât și pentru concursuri și olimpiade școlare.
- 120 pagini
- 16.5 x 23.5 cm
- Softcover
- Corint Educaţional
- vezi toate detaliile
Literatura pentru gimnaziu. Concepte operaționale și exerciții. Clasa a VI-a vizează delimitări conceptuale referitoare la diferite tipuri de text, în acord cu programa școlară pentru gimnaziu.
Lucrarea cuprinde definirea unor noțiuni de bază, studiate în clasa a VI-a, în tandem cu raportarea
la texte-suport (din literatura română și din literatura străină), exerciții de înțelegere a fiecărui tip de
text (literar, nonliterar, multimodal etc.) și de redactare, iar la final sugestii de rezolvare.
Cele 10 seturi de itemi sunt concepute pe diferite grade de dificultate, diversificate ca modalitate de abordare, din dorința de a dezvolta gustul pentru lectură și abilitatea de a lucra efectiv cu opere literare ale unor autori canonici, dar și contemporani. Abordând o structură-șablon, care vizează înțelegerea textului în patru pași, itemii conțin abordări multiple și diverse, creative și incitante, permițând elevilor atât pregătirea pentru clasă, pentru examenele naționale, cât și pentru concursuri și olimpiade școlare.
Este o carte care încearcă să le formeze copiilor deprinderi de lucru cu textul, determinându-i să pătrundă în lumea fascinantă a acestuia și să găsească, în același timp, conexiunile cu viața reală, cu propriul lor univers.
Autor | Irina-Roxana Georgescu (coordonator) |
---|---|
Imprint | Corint Educaţional |
Gen | Educațional |
Vârsta | +12 ani |
Data apariției | Septembrie 2024 |
Copertă | Softcover |
Nr. pagini | 120 |
Format | 16.5 x 23.5 cm |
ISBN | 9786060886488 |
Irina-Roxana Georgescu ‒ doctor în filologie, cercetător la Institutul de Istorie și Teorie Literară „G. Călinescu” (2008‒2010); începând din 2018, ține seminarul de literatură interbelică și postbelică la Facultatea de Litere a Universității din București; face parte din proiectul de educație media al Centrului de Jurnalism Independent; autoare de auxiliare școlare.
Delia-Monica Georgescu ‒doctor în filologie, profesor gradul didactic I, Colegiul Național „Cantemir-Vodă” din București, autoare a numeroase articole de specialitate publicate în țară și în străinătate, autoare de auxiliare școlare și de resurse educaționale deschise.
Raluca-Diana Răducanu ‒ profesor gradul didactic I, Liceul Teoretic „Jean Monnet” din București, masterat în Limba română contemporană, autoare de studii, articole și resurse educaționale deschise pe platforme e-learning, în specialitate și în management educațional, autoare de auxiliare școlare.
Adriana Dudaș-Vasile ‒ doctor în filologie, profesor gradul didactic I, Colegiul Național „Traian Lalescu” din Reșița, cu vastă experiență didactică și managerială.
Adriana Chioaru – doctor în filologie, profesor gradul didactic I, Colegiul Național „Ferdinand I" din Bacău, autoare de studii de specialitate, în volum și in periodice.
Amalia Gabriela Șerbu ‒ profesor gradul didactic I, Colegiul Național „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Buzău, autoare a numeroase articole de specialitate, coautoare de auxiliare școlare.