pentru comenzi mai mari de 200 lei
Cum scriem compuneri. Exerciții de antrenament și de scriere creatoare
Scrisul începe cu o idee – dar se construiește prin exercițiu, reflecție și curaj.
Auxiliarul școlar Cum scriem compuneri. Exerciții de antrenament și de scriere creatoare îi însoțește pe elevii din clasele V–VIII într-un demers complet, gândit pentru dezvoltarea gândirii critice, a expresivității și a creativității.
- 176 pagini
- 13 x 20 cm
- Softcover
- Corint Educaţional
- vezi toate detaliile
Compunerea nu reprezintă doar un exercițiu școlar, ci este o formă de reflecție și creație. În Cum scriem compuneri. Exerciții de antrenament și de scriere creatoare vei descoperi mecanismele textelor și cum să abordezi chiar tu scrisul.
Acest auxiliar școlar complex, pentru clasele V–VIII, îmbină teoria tipurilor de text cu exerciții de antrenament și propuneri de scriere creatoare. Ideal pentru Evaluarea Națională, concursuri și orele de română, volumul dezvoltă gândirea critică, expresivitatea și creativitatea. Conceput de scriitoarea și profesoara Irina-Roxana Georgescu, auxiliarul îți oferă reperele necesare pentru a te juca de-a autorul, învățând să fii sigur pe tine, atent la cuvânt și deschis către lume.
| Autor | |
|---|---|
| Imprint | Corint Educaţional |
| Gen | Educațional |
| Copertă | Softcover |
| Nr. pagini | 176 |
| Format | 13 x 20 cm |
| ISBN | 9786303611785 |
Irina-Roxana Georgescu – doctor în filologie, cercetător la Institutul de Istorie și Teorie Literară „G. Călinescu” (2008–2010); în perioada 2015–2023, ține seminarul de literatură română interbelică și postbelică la Facultatea de Litere a Universității din București; face parte din proiectul de educație media al Centrului de Jurnalism Independent. Este autoare a Gramaticii limbii române pentru învățământul primar. Învăț și exersez cu Amadeus și ReMi (2021), a Gramaticii limbii române pentru elevi și profesori. Sinteze și exerciții (2022) și a volumului Noutăți și dificultăți în DOOM3. Teorie și exerciții pentru gimnaziu, liceu și admiterea în învățământul universitar de profil (2025). A coordonat Vocabularul limbii române pentru învățământul primar. Călătorie printre cuvinte cu Amadeus și ReMi (2022), Cartea de literatură pentru învățământul primar (2022) și Literatura pentru gimnaziu: clasele V – VIII (2024). Cărți de poezie: Noțiuni elementare (2018), Intervalle ouvert (Paris, L’Harmattan, 2017), Une contrehistoire (Paris, L’Harmattan, 2022), Cartea lui Lucas (2024).











